X
X
Nazad na vrh

Opšti uslovi, placanje, dostava, reklamacije i politika privatnosti

Opšti uslovi, placanje, dostava, reklamacije i politika privatnosti

  1. Naslovna
  2. /
  3. Opšti uslovi, placanje, dostava, reklamacije i politika privatnosti

Kako bismo obezbedili zaštitu Vaše privatnosti i približili Vam način prikupljanja, upotrebe, povezivanja, objavljivanja i korišćenja ličnih podataka postupamo u skladu sa Politikom privatnosti.

Opšte informacije

Pre prikupljanja podataka, Online prodavnica obaveštava kupce na koje se podaci odnose o sledećem:

  • da je Online prodavnica uspostavljena od strane privrednog društva MERIDIAN TECH DOO BEOGRAD, Bulevar Mihaila Pupina 10b;
  • da je pravno lice odgovorno za prikupljanje podataka MERIDIAN TECH DOO BEOGRAD, Bulevar Mihaila Pupina 10b
  • da je primarna svrha prikupljanja i obrade podataka omogućavanje nesmetanog funkcionisanja Online prodavnice, bezbednost korisnika Online prodavnice, i omogućavanje elektronske trgovine posetiocima Online prodavnice u skladu sa zakonom;
  • da se prikupljeni podaci koriste na način koji omogućava identifikaciju lica učesnika elektronske trgovine u skladu sa dobrim poslovnim običajima, čuvanjem poslovne tajne, a u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije, Opštom uredbom o zaštiti podataka Evropske Unije (General Data Protection Regulation – GDPR), i drugim relevantnim pravnim izvorima u oblasti zaštite podataka o ličnosti;
  • svi državni organi koji na osnovu zakona i/ili odluke suda ostvaruju pravo korišćenja podataka;
  • da je davanje podataka o ličnosti dobrovoljno, te da niko ko ne želi da bude korisnik Online prodavnice nije u obavezi da ostavi bilo kakav podatak, ali da je ostavljanje podataka obavezno za registraciju i kupovinu na Online prodavnici;
  • da lice koje je dalo pristanak o prikupljanju i obradi podataka može u bilo koje doba i bez obrazloženja povući svoj pristanak, što kao pravnu posledicu proizvodi prestanak svojstva korisnika Online prodavnice i prestanak svakog daljeg prikupljanja podataka od lica koje je pristanak povuklo;
  • da u slučaju nedozvoljene obrade lica imaju prava na zaštitu podataka o ličnosti, kao i drugih prava koja imaju po osnovu Zakona.
Prikupljanje podataka

U cilju uspešne obrade narudžbina kupaca potrebno je da kupci Online prodavnici dostave sledeće podatke: ime i prezime, adresa, email i broj telefona. Uz pomoć tih podataka Online prodavnica će biti u mogućnosti da kupcima isporuči naručenu robu, kao i da obavesti kupce o trenutnom statusu narudžbine. Online prodavnica prikuplja samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Prijavom ili registracijom na Online prodavnici podrazumeva se saglasnost korisnika da mu Online prodavnica šalje email, SMS i Viber obaveštenja. Online prodavnica daje kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing, SMS i Viber lista koje se koriste za marketinške kampanje.

 

Sigurnost podataka

Online prodavnica će preduzeti razumne tehničke i organizacione mere predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba ili izmena podataka o ličnosti kupaca. Online prodavnica će čuvati lične podatke koje daju kupci na sigurnim serverima (zaštićenim lozinkom i firewall-om). Sve elektronske transakcije koje kupci naprave biće šifrovane putem SSL tehnologije. Naravno, prenos podataka preko interneta je prirodno nesiguran i Online prodavnica ne može da garantuje sigurnost podataka poslatih preko Interneta. Kupci su isključivo odgovorni za čuvanje lozinke i korisničkih detalja.

Raspoloživost prikupljenih Informacije o kupcu

Kupci mogu od Online prodavnice da zahtevaju pružanje bilo kakve lične informacije koje Online prodavnica poseduje o njima. Kupci registracijom daju izričitu saglasnost da se njihovi podaci o ličnosti koriste za marketinške kampanje, međutim kupci mogu da u bilo koje vreme zahtevaju od Online prodavnice da ne obrađuje više njihove lične podatke u marketinške svrhe.

Informacije koje Online prodavnica prikuplja mogu biti uskladištene, obrađene i prenošene u sve države u koje su potpisnice Konvencije o zaštiti lica u odnosu na automatsku obradu ličnih podataka Saveta Evrope, kako bi se omogućilo korišćenje informacije u skladu sa ovim Pravilima privatnosti. Kupci registracijom na Online prodavnici daju izričitu saglasnost sa takvim prenosom podataka o ličnosti.

Period čuvanja podataka o kupcu i ažuriranje

Lični podaci neće biti zadržani duže nego što je to neophodno za ostvarenje svrhe za koju su prikupljeni. Ukoliko je rok čuvanja podataka o ličnosti propisan zakonom, MERIDIAN TECH DOO BEOGRAD zadržaće podatke u datom zakonskom roku. Nakon ispunjenja svrhe, odnosno isteka zakonom propisanog roka za čuvanje podataka, podaci će biti trajno izbrisani.

U određenim slučajevima, lični podaci se mogu čuvati duži vremenski period, za potrebe ispunjenja zakonskih obaveza (npr. Zakon o računovodstvu i slično ili za uspostavljanje, vršenje ili odbranu pravnog zahteva, u skladu sa važećim propisima i zakonima.

Kupci su obavezni da obaveste Online prodavnicu ukoliko neki od registrovanih podataka o ličnosti treba ispraviti ili ažurirati.

 

Opšti uslovi plaćanja i kupovine

Član 1

Ovim pravilnikom o Opštim Uslovima korišćenja usluga web prodavnice website definisana su osnovna pravila čijim će poštovanjem od strane MERIDIANBET SHOP prodavnice (u daljem tekstu: Prodavac) i krajnjeg korisnika prodavnice (u daljem tekstu: Kupac) biti obezbeđeno uspešno okončanje prodajnih transakcija putem web prodavnice website.

Član 2

Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu. Pravilnikom su precizirane i posledice koje u slučaju neizvršenja transakcije ili neuspele porudžbine snose Prodavac i Kupac.

Član 3

Prodavac zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja.

Član 4

Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno, i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obeju strana.

Član 5

Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:

– korak 1 – izbor proizvoda
– korak 2 – izbor količine
– korak 3 – prijava i(li) upisivanje ličnih podataka
– korak 4 – pregled svih podataka, kontrola, prihvatanje Opštih uslova i porudžbina
– korak 5 – zaključenje porudžbine
– korak 6 – preuzimanje robe i plaćanje platnim karticama.

Član 6

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Član 7

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Član 8

Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine kreirane petkom i vikendom, isporuku možete da očekujete u roku od 5 dana..

Član 9

Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili e-mail adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.

Član 10

Dostava

Lične podatke kontakt osobe za isporuku, tj. ime i prezime, adresu isporuke i broj telefona, koje smo dobili od Vas potvrdom narudžbine, delimo s našim partnerima za logistiku  Bex kurirska služba kako bismo pripremili proizvode iz Vaše narudžbine i dostavili ih na adresu prema Vašem zahtevu. Poslovni partneri ovlašćeni su te podatke koristiti i kontaktirati Vas isključivo u svrhu isporuke pojedinačnih pošiljki.

Sve dodatne informacije možete pronaci na njigovom sajtu:

https://www.bex.rs/

Član 11

Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Pravilnikom o rešavanju reklamacionih zahteva. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Beogradu.

Član 12

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MERIDIANBET SHOP prodavnica je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 13

U ime MERIDIANBET SHOP prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući
mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni MERIDIANBET SHOP prodavnice (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Član 14

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Reklamacije & Povraćaj

 

Na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača “Sl. glasnik RS”, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon direktor preduzeća MERIDIAN TECH D.O.O. Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10b, dana 21.07.2020. godine donosi

P R A V I L N I K

O načinu i postupku rešavanja reklamacija potrošača privrednog društva

 

MERIDIAN TECH D.O.O. , adresa Bulevar Mihajla Pupina 10b, 11000 Beograd

Ovim pravilnikom, a na osnovu Zakona o zaštiti potrošača u cilju efikasnijeg regulisanja načina i postupka rešavanja reklamacija potrošača, privredno društvo MERIDIAN TECH D.O.O. Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10b, utvrđuje sledeće:

Član 1.

Potrošač ima pravo na reklamaciju na kupljeni proizvod za koji se ne izdaje garantni list na online shop-u privrednog društva MERIDIAN TECH D.O.O. Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10b u kojem je roba kupljena, uz ispravan fiskalni isečak, odnosno fiskalni račun koji je izdat potrošaču prilikom prodaje robe.

Pravo na reklamaciju iz stava 1. ovog člana važi 2 (dve) godine od dana kupovine, što se utvrđuje na osnovu računa o kupovini koji sadrži sve neophodne elemente za identifikaciju online shop-a kao i prodate robe.

Član 2.

Ovlašćeno lice za prijem reklamacija je Nikola Grujanac.

Član 3.

Za svaku reklamaciju ovlašćena lica online shop-a sastavljaju Reklamacioni list. U Reklamacioni list se unose sledeći podaci:

  1. Naziv i adresa privrednog društva Meridian Tech D.O.O. , Beograd, Bulevar Mihajla Pupina 10b;
  2. Ime, prezime i adresa potrošača i svi prateći elementi, kao i oznaka kupljene robe/artikla;
  3. Datum kupovine, datum reklamacije, cena kupljenog artikla/robe, potpisi;
  4. Opis nedostatka na robi prema prijavi potrošača i njegov potpis;
  5. Zahtev potrošača u vezi sa robom, a koji mogu biti sledeći:

– uz saglasnost potrošača otkloni nedostatak na robi;

– uz saglasnost potrošača da robu sa nedostatkom zameni novom robom;

Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2., tačka 5. ovog člana nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

– nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku;

– ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku;

– opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;

– otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca. Ukoliko je potrošač zbog nedostatka na robi pretrpeo štetu, u zapisnik se unosi u visini oštetnog zahteva.

  1. Primedbe ovlašćenih lica online shop-a, posebno da li je nedostatak na robi posledica pogrešne/redovne upotrebe od strane potrošača ili je posledica fabričke greške, odnosno ako to nije moguće vizuelno utvrditi, preporuka da robu pregleda ovlašćena/licencirana institucija ili Komisija za reklamacije;
  2. Potpisi potrošača i ovlašćenog lica online shop-a, odnosno njegovog zamenika. Reklamacioni list se sastavlja u 3 (tri) primerka, od kojih se jedan uručuje potrošaču, jedan primerak se dostavlja ovlašćenoj/licenciranoj instituciji zajedno sa proizvodom koji je predmet reklamacije ili Komisiji za reklamacije, a jedan se zadržava u Meridian Tech-u.

Član 4.

Ovlašćeno lice online shop-a ili njegov zamenik, obavezan je da potrošaču koji podnosi reklamaciju na njegov zahtev, u najkraćem roku zameni kupljenu robu, ukoliko je očigledno da su nedostaci na robi posledica fabričke greške ili su nastupili kao posledica transporta i manipulacije pre prodaje robe, a potrošač je saglasan da se reklamirani proizvod zameni proizvodom iste vrste, marke i kvaliteta.

Član 5.

Ukoliko se na licu mesta istog dana kada je podneta reklamacija ne mogu utvrditi uzroci nedostatka na robi, koordinator online shop-a je dužan da izdvoji robu za koju je podneta reklamacija i da je uz zapisnik dostavi ovlašćenoj/licenciranoj instituciji ili Komisiji za reklamacije.

Član 6.

Ako ovlašćena/ licencirana institucija ili Komisija za reklamacije utvrdi da je reklamacija osnovana, obavaveštava koordinatora online shop-a ili njegovog zamenika o svojoj odluci da je reklamacija prihvaćena.

Obaveštenje iz stava 2. sadrži datum, vreme i mesto na kojem će biti ispunjen zahtev potrošača (predaja proizvoda koji je popravljen ili zamenjen novom robom iste vrste, marke i kvaliteta).

Ovlašćeno lice ili njegov zamenik preduzimaju mere da se najkasnije u roku od 8 dana od dana reklamacije obavesti potrošač o njegovom zahtevu za reklamaciju.

Član 7.

Ako ovlašćena/licencirana institucija ili Komisija za reklamacije utvrdi da reklamacija nije osnovana, o tome takođe obaveštava koordinatora online shop-a koji najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije obaveštava potrošača.

Ovlašćeno lice online shop-a ili njegov zamenik je dužan da bez odlaganja, a najkasnije 8 dana od dana prijema reklamacije, pismenim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 14 dana.

Ukoliko online shop iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produženju roka roka za rešavanje reklamacije odmah obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Radno vreme službe telefonske prodaje je radnim danima od 08:00 – 16:00 h i subotom od 09:00 do 14:00 h

Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

 

Član 8

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, MERIDIANBET SHOP prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC, Maestro i Dina Card metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 9.

Na sva pitanja iz oblasti reklamacija koja nisu regulisana ovim pravilnikom primenjivaće se pozitivni zakonski propisi i odluke nadležnih organa.

Član 10.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu 21.07.2020 uneti datum godine, odnosno danom donošenja i objavljivanja na oglasnoj tabli privrednog društva MERIDIAN TECH D.O.O.

 

Detaljnije o povraćaju robe, uslovi i vremenski rok

 

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora (online kupovine) zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Ukoliko ste se predomislili u vezi sa kupovinom  ili nakon isporuke paketa zaključite da vam ne odgovara broj, boja, model i slično, unutar već navedenih 14 dana moguće je izvršiti zamenu ili dobiti povrat uplaćenog novca.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, koji dobija u paketu sa isporučenim artiklima, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu smatra se blagovremenom ukoliko je poslata prodavcu u roku iz stava 1. ovog člana.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu.

Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.

Šta se ne smatra odustankom od ugovora u smislu čl. 28 Zakona o zaštiti potrošača: Ukoliko kupac nakon što je naručio određeni artikal putem MERIDIANBET Internet prodavnice ne preuzme pošiljku, nakon dva pokušaja dostavljanja od strane kurirske službe sa kojom MERIDIANBET SHOP. Beograd ima zaključen Ugovor o pružanju ekspresnih usluga u unutrašnjem saobraćaju, smatra se da potrošač nije odustao od ugovora u smislu čl. 28 Zakona o zaštiti potrošača. U skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, ukoliko kupac ne preuzme naručene artikle, ugovor o prodaji se raskida zbog povrede ugovorne obaveze preuzimanja stvari i isplate kupoprodajne cene od strane kupca, te prodavac ima pravo na naknadu štete koju zbog toga trpi, prema opštim pravilima o naknadi štete. Obaveza naknade štete se smatra dospelom od trenutka nastanka štete.

Kako bi napravili zamenu ili vratili naručeno uz želju za povratom plaćenog kontaktirajte nas na broj telefona +381 668010022 ili pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected]

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koju vraća, a koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Troškove povraćaja poručenih artikala snosi isklučivo potrošač, osim u slučaju kada je razlog povraćaja greška MERIDIANBET SHOP online prodavnice ( poslat pogrešan artikal, progrešna boja, artikal sa nedostatkom).

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanjaMERIDIANBET SHOP je u obavezi da povraćaj izvrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice ili da uplaćena sredstva vrati kupcu na tekući račun.

Trgovac je dužan da, u roku od 14 dana od dana kad je primio obrazac za odustanak, izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke. Povraćaj uplata se vrši koristeći ista sredstva plaćanja koja je potrošač koristio u prvobitnoj transakciji. Trgovac nije u obavezi da izvrši povraćaj dodatnih troškova, koji su posledica izričitog zahteva potrošača za dostavu, koja odstupa od najjeftinije uobičajene dostave, koju je ponudio trgovac. Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe.

Potrošač je dužan da robu vrati trgovcu u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Trgovac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu ili dokaz o slanju robe koja se vraća.

U slučaju nepreuzimanja pošiljke, potrošač je dužan da pošiljaocu naknadi nastalu štetu, u visini troškova transporta.

 

Obrazac za odustanak od ugovora:

Klikni ovde

Povezi se sa nama

[email protected]

+381 668010022

Sva prava zadržana ©meridianbetshop.rs   • Opšti uslovi plaćanja, kupovine i politika privatnosti